Vi bruger cookies. Anvender du safeaway.dk, accepterer du samtidig vores brug af disse cookies.Læs mere her eller luk besked: cookies

– Travel Insurance the right way
Køb direkte uden fordyrende mellemled

Studerende med flair for kundeservice søges til voksende rejseforsikringsdistributør

verdenskort536px

HVEM ER DU?

Du er selv vild med at rejse. Du er formentlig selv vant til at købe dine billetter online, og du er ikke bange for at arbejde selvstændigt – eller spørge om hjælp, hvis du har behov for det.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med rejseforsikring og/eller kundeservice, f.eks. fra tidligere arbejde i forsikrings- eller rejsebranchen eller har arbejdet på en alarmcentral. Du skal være god til tale med mange forskellige slags mennesker, da vi sælger rejseforsikringer til både den unge studerende, der skal læse i udlandet, og familien der skal en uge til Grækenland.

HVAD BLIVER DINE ARBEJDSOPGAVER?

Den primære opgave bliver kundeservice over telefon, mail og chat, hvor du skal håndtere vores indkomne kundehenvendelser. Du skal ikke lave opsøgende salg, men i stedet påtage dig en rådgivende rolle overfor vores eksisterende og kommende kunder. Det er en fordel, at du ”lever digitalt” og har god forståelse for de sociale medier og digital markedsføring.

DINE OPGAVER VIL VÆRE:

• at yde kundeservice pr. telefon, chat og mail
• at assistere i opdatering af hjemmeside, informationsmateriale mv.
• ad-hoc involvering i udviklingsprojekter

VI FORVENTER AF DIG:

• Du er godt i gang med dine studier, og kan afse cirka 15-18 timer pr. uge. Telefontiden er fra 9 – 15 i alle hverdage.
• Du er flydende i skrift og tale på dansk og engelsk (svensk og norsk vil være en fordel)
• Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt
• Du er dynamisk med godt humør og gåpåmod

Ansøgningsfristen er d. 25. juli 2016, så skynd dig at sende din ansøgning til salg- og marketingkoordinator Charlotte Kring Lorentzen på ckl@safeaway.dk. Har du spørgsmål, kan du ligeledes ringe til Charlotte på 44 45 17 03. Den rette person skal kunne tiltræde hurtigst muligt og senest 1. september.

HVEM ER VI?

safeAway blev etableret i efteråret 2013,og har siden sin start betjent et stort – og støt stigende antal kunder. Du kan læse mere om os på www.safeaway.dk og samtidigt tage et kig på Google og Trustpilot.

Vi sælger rejseforsikringer online – uden fordyrende mellemled. Vi prioriterer et højt niveau af service, så kunderne kan ringe til os, hvis de har spørgsmål eller brug for rådgivning i forbindelse med vores produkter.

Du finder os i Hammerensgade 4, nær Østerport station og Kgs. Nytorv. Her deler vi kontor med vores partnerselskab RiskPoint. Vi sidder i alt 35 professionelle forsikringsfolk, som når tid er – også har god sans for godt socialt samvær.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Med venlig hilsen,
safeAway Rejseforsikring

Videre til værktøjslinje